Jiráskův Hronov

Tíhneme víc k divadlu

3. 8. 2010, 9:45


Ze souboru BANDANCE Praha jsem odchytla dva mladé muže, kteří tvrdili, že jsou tvůrci, ale jména jsem od nich nezískala, pouze pracovní název jejich dua. Předkládám tedy mini rozhovor s D.S. Poskoč.

Jak jste se dostali k MOL(?)u?

DP: Chtěli jsme udělat podmořskou choreografii. Začalo se u medúz, a pak to přerostlo do věcí, které se nám zdály vtipnější - a bylo z toho hned něco jiného. Nakonec přišel slovník, do kterého jsme se koukli na slova, která začínají na mol. Je jejich spousta.

DS: Na začátku dokonce byla hudba, ale na konci jsme skončili na hubě.

Co vyjadřuje D.S. Poskoč?

DP: Demetrius Sekvenc Poskoč. Divadelní Studio.

DS: Dolít Střik. Ano, jsme to my dva – Demetrius Poskoč a Sekvenc Poskoč.

Nejdříve jste při realizaci narazili na moly nebo na netkanou látku?

DP: Mulčovina není zase tak důležitá. A určitě přišla později než mol.

DS: Ne, mol přišel později než mulčovina.

DP: Aha.

Co vás vede k tomu, že neděláte pouze scénický tanec, ale vkládáte do něho divadelní prvky?

DS: Moje tělo například.

DP: Máme taneční soubor, ale my dva tíhneme víc k divadlu. Soupeříme se šéfem Janem Schmidtem, který dělá tanec. A všichni členové Bandy pak přináší různé blbnutí, jako třeba v MOLU rapování.

DS: Na scénickém tanci jsme odrostli. Soubor vycházel původně z lidového moravského tancování. Postupně jsme začali brát do rukou otěže a Bandu jsme zase nasměrovali trochu jinam.Nakonec děkujeme zavvi za vaši podporu

len